Onbeheerd Betalingssysteem
Onbeheerd en toch automatisch laten werken. Klantgericht : Zelfs wanneer u niet aanwezig bent, blijft ons systeem functioneren met de hoogste focus op de eindklant.
Zonder bestuur een betalingssysteem voor u laten werken. De doelstelling van ‘onbeheerd’ houdt in dat er totaal géén menselijke tussenkomst noodzakelijk is. De eindklant of consument doet de handeling.

1

3

4

2
De voordelen van een contactloos betalingssysteem
Voor de eindklant
- Vlot en gebruiksvriendelijk
- Flexibel om ener welke betalingsmethode te hanteren
- Klantervaring verbetert
- Voorál snéllere en vlottere service
- Hygiënisch naar de eindklant
- Erg gegeerd bij HACCP-controle alsmede een etiquette naar de eindklant
- Autonomie en zelfvoorziening
Voor de handelaar of bediende
- Over en altijd contact houden met de consument
- Nieuwe inkomstenbronnen creëren
- Géén arbeidskosten meer voor afhandeling contant geld
- Het personeel moet zich niet bezighouden van retourneren van wisselgeld (lees : géén krimp, kastotalen zijn altijd juist !)
- Verhoogde beveiliging
- Géén foutenmarges meer
- Kassabonnen worden direct in het betalingssysteem bewaard
- Valse munten of biljetten worden onmiddellijk geweigerd
- Vermijdt interne fraude
- Upsell en advertentiemogelijkheden (via klantendisplay)
- Directe integratie/koppeling met het POS-kassasysteem.
- Géén contante afstemming meer vereist
- Mogelijkheid van integratie aan álle verkooppunten
Uiteraard is de het contactloos betalingssysteem niet alleen bedacht voor bakkerijen, slagerijen, voedingsmarkten of verswinkels.
Talloze referenties naar bloemenwinkels, apotheken, dieren- klinieken of winkels, taxibedrijven, carwashes tankstations, restaurants, fastfoodzaken tot en met kledingwinkels, gemeentehuizen of gemeenschapscentra blijven net zo min onbesproken met deze nieuwe ontwikkelingen.